czwartek, 18 czerwca 2015

Wielkie chrapy czyli o "Zwierzęta i zwierzątka" z serii Akademia Mądrego Dziecka

 Akademia Mądrego Dziecka to seria dziurawych książek. W nasze łapy trafiły "Zwierzęta i zwierzątka"


 Moje dzieci zafascynował krater wprost do głębin zwierzęcych chrap. Nos, w którym można dłubać, dłubać i  dłubać ;) Z tym, że otworek robi się mniejszy i mniejszy. A my dowiadujemy się, które zwierze ma największy, a które najmniejszy nos ;)




Mnie osobiście ta książka jakoś szczególnie nie porwała. Dziury w nosach nie zrobiły na mnie szczególnego wrażenia, opisy też nie. Za to moje dzieci ją uwielbiają i zawsze jest wojna o to, kto książkę w danej chwili przegląda i kto dłubie w której dziurce. Jak dobrze, że są po dwie ;)



Muszę przyznać, że ilustracje są bardzo fajne. Ładne, kolorowe, duże zwierzęta (wbrew tytułowi książki, nie zawsze z młodym). Wszystkie przedstawione zwierzęta to wegetarianie (nie wiem, czy było to zamysłem autora), z których większość je trawę (w opisach brzmi to dość niepokojąco, ale moje dzieci są jeszcze zbyt małe, żeby rozumieć pewne zwroty dwuznacznie ;) ).


Ja książki ani nie polecam, ani nie odradzam. Patrząc, jak Chłopiec i Dziewczynka się o nią kłócą, mogę napisać, że oni polecają :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz kilka słów od siebie :)